header

Monday, June 20, 2011

Fourth Week- Emotional + Exciting

Hari nih hari isnin...biasalah pakai formal and all that..
so aku pkai baju yg last dipakai sem 1...baju ala2 prefect skolah gitu..hahaha..
then siap2 lah dlm kul 9 tuh trus bertolak...then dah halfway baru dpat tau yg kelas bio cancel..so ade free smpai kul 11.
dah tuh tunggu plak makcik syaza nih make up bagai...smpai 9 30..tunggu dpan aktif tuh
ouhh...BTW....ari nih naek keta baru....hahaha..
kiteorg bertiga ala2 drift gitu..haha
gi breakfast kt kedai kt beting..makan nasi lemak lah..ngan arul and syaza..
si syaza plak gi orde mihun sup pagi2 nih kan..motif makan tengah hari...haha







then time2 tengah makan nih ade pakcik kedai tuh offer rumah sewa kat sawah lebar...
at first i don't know kat mana rumah tuh then dah smpai baru lah tau..huhu
rumah besar okay...4 kereta boleh masuk katanya...but..terpencil gler...takut aku..ahahhahah ...so cancel..
beside we manage to lower the house rent and ada tong gas...ahhah..leh masak2 lepas nih
then dah tgk2 rumah tuh trus blah pergi kampus.. 
masuk kelas Dato Tuan Sharifah Aini..huhu kelas bel..

macm biasa lah si aizad hassan masuk lmbat..tk pasal2 kene marah ngan madam..ahahha...
btw...then as usual our class pergi library..tuk siapkan outline for our academic writing..

then the story begin when wan and I go to the computers lab on the second floor...
kiteorg nak masuklah nak guna internet for research..
then kat kaunter tuh bagi lah kad matrix in exchange for the computer place..
wan dapat com 13 while i got 15..
biasalah kan kalau dah group sama mesti nak bwat research sama2
so kiteorg mintak tukar ade tak meja sebelah2...
then tiba2 staff sial tuh kata "tak boleh, duduk je tempat yang kiteorg dah bagi"
so aku pown kata lah..ok...tak pelah..terima kasih..

so we walk to the door and then suddenly staff gler bab* sial tuh kata
"nak buat ape duduk sebelah2 nak couple kat sini"
and dalam hati aku..
motherfu**er  die..
and then i said
"mana ade...kite org nak buat kerja assignment group."
pastu die senyap then kata
"ahh..pegi lah.."
ouhhohoho....dasar kurang ajar gler babi...
seriously serta merta aku carut kt dalam makmal komputer tuh..
dengan orang macam tuh kite nak hormat...memang tak lah...gi mampos lah ko ngan kerja ko tuh..
tak professional langsung kerja...then a few minute aku online cari brang2 sikit...transfer2 sume2 tuh then aku trus blah..
and that staff tk de kaunter mase tuh so aku pown blah jelah..
but then bukak je pintu die ade duduk kt luar tuh belah kanan...
aku pandang die rase macam nak bgi jari je...but aku just bwat tolehan yang mcam erkkk tuh..biar die rase skit..
then trus blah...
ok..enough about that

for the happy news...balik je rumah online tadi...bukak2 je fb
yessss......baju korperat scisis dah sampai...wahhahahha..hari khamis boleh amik dah...
serious lawa gler....wahhaha...tak sabar gler nak pakai....
huhuhu,..
huhu..lawa kan lawa kan????
well..of course that is not mine okay.ahah
exciting gler... =)

No comments:

Post a Comment