header

Saturday, June 25, 2011

Interview

Last Friday on 24 june I got an interview for becoming a part of diploma in science society
hari tuh interview tuh start pukul 2 until 4 actually..memandangkan ramai sngat apply extend sampai kul bape2 ntah...hahah
aku ngan syud ingat mcm mesti tak ramai orang apply..so sikit je lah kan..
sekali yang datang hah..tgk...berduyun2..kiteorg datang pukul 3 mcam tuh..alih2 pukul 5 baru dapat kene
interview..wahaha...
but in the mean time. aku ngan syud pown pergi cafe nak try mash potatoes baru ade..huhu..sedap lah jugak kan..huhu..

and then bosan lah plak menunggu kan so pergi lah tolong abg syafiq yang tk cukup tngan jaga student2 yang nak beli baju2 korperat..

baju korperat student2 yang tak amik lagi jadi testing..haha
yang bestnyer..baju syud dapat baju laki baju faiq dapat baju perempuan..ahha...ok sorry..
in the mean time..khai aka K-sha datang join skali kat kami2...
memang gelak jelah kan...

and then time tengah2 boring nih ade segerombolan manusia datang nak order baju...mane taknye..die bwak satu kelasnyer..ahhaha...memang penuh jer...but at that time aku dah nak masuk interview dah..haha...first syud dulu then baru aku...

and during the interview aku di interview oleh kak syaza, abg zhaf and kak tipah..
soklan2 sume cepumas jer..adoiii...
kak syaza boleh plakkan maen pkul2 lalat...and i was like
-________-
hahaha
mostly soklan2 is private and confidential...so tk leh nak post..huhu..
whatever it is..ahad malam ade meeting..so that time baru tau dapat post ape...hurmm
tk kisah pown dapat ape2..hehhehe
and so after the interview aku pown blah ke kolej tuk maen badminton bersama-sama
wan,shah,ff,opie,niya,wani,fala pown ade and ramai lagi...havoc gitu..hahah
and this is me wearing my baju korperat...muat2..ok ...like2...tak sabar nak pakai ari selasa...wahhahaha
=)

No comments:

Post a Comment