header

Wednesday, June 29, 2011

Jalan-Jalan's D' Kampong.

okay...first of all....
LAWA TAK KERETA AKU DIHIAS MACAM NIH..
macam nak pergi parade kan kan kan..hahaha...


rasenye dalam kereta tuh kak syaza..haha
actually daun kelapa nih nak guna untuk sukan rakyat scisis hari ahad nih...
untuk game tarik upih...but sepatutnye guna pokok pinang instead of pokok kelapa..
but dah itu je yang ada..
then, nak pegi anta masuk kebeting aku tengok sekeliling jalan tuh punya lah berlambak pokok kelapa
bertaburan...
pergi jgak amik kat kawasan pedalaman dioh ntah mana ntah...aiyooo....
but sementara tunggu dieorg beli tali tuk ikat daun tuh atas kereta aku
aku, syud ngan khai pown pergi jalan2 kat sekitar kampong tuh..ahah

nih ntah kat kawasan paya ke hapa ntah..but lawa jer...so tngkap jelah gmbr..ahahha

lawa2...ahha..mostly gmbr aku syud tngkap sume blur...grrr...gmbr die je nak cantik2...

lompat jgan tak lompat..ahhah

sebelom balik ke beting...hurmm..best lah jugak jalan2 kat situ..ahha..
even kereta aku dipandang semua orang kan...mane taknyer...ade plak kereta kt pilah yang kat atas die ade pkok kepala kelapa....ahahha...nak tuka nombor plat lah lepas nih...ahahahah

No comments:

Post a Comment